wiiie

2011-01-20 @ 08:17:38
Igår for ju jag och elin på hemligt uppdrag och det hemliga uppdraget var att Elin skulle köpa sig en systemkamera! Det fick bli en nästan likadan som min eftersom min är lite dyrare och hon ville bara ha en bra kamera som hon kan lära sig med. Hon var supernöjd! Så igårkväll fotade vi i massor och idag ska vi ut igen. Känns jätteroligt att hon också har en nu så vi kan fota tillsammans,

Sitter och ser lilla jönssonligan och bara myser, ska snart lägga mig så lilla tyson kan komma och krypa upp brevid mig.
Dessutom hittade Jussi en så jävla söt liten valp igår som jag så gärna vill att vi ska ringa om, men de lär väl inte hända........ men hoppas får man! Han har ett blått och ett brunt öga, en Alaskan Huskey.
Nämen nu ligger Tyson och tittar på mig med sina stora bruna ögon och väntar på att få komma upp i soffan.


Komentera
Postat av: Titti

Ååååh alaskan huskey. Superfina hundar men kräver MÄNGDER med aktivering. Om ni inte vet vad ni ska fota någon dag så är det bara att höra av sig så ställer Mila upp som modell, jag har sökt efter någon som vill fota henne med en ordentlig kamera :)

2011-01-20 @ 08:49:26
URL: http://the0911.blogg.se/
Postat av: Sanna Andersson

Åh, den har jag nog kolla på om de är den som ligger ut på blocket?

Supersöt verkligen!

2011-01-23 @ 16:23:23

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0