Snöööö

2011-01-17 @ 10:01:30
I morse var det typ 1 meter snö när jag skulle skjutsa Jussi till jobbet. Dessutom hade jag en stor fin plogkant bakom bilen också! Men det fick gå endå, och ut tog vi oss utan att skotta.
Idag har jag varit produktiv, steg upp kl 06.30 och har hunnit med:

♥ Skotta hela min parkering samt en väg till bilen från ytterdörren.
♥ Tvättat två maskiner tvätt
♥ Rastat Tyson
♥ Diskat undan det som inte går diska i maskinen
♥ Städat undan och bärt saker i förrådet
♥ Skurat efter Jussis ketchup
♥ Sytt ett kuddfodral

Hahah Jussi tappade nämligen ut sin 1,5 kg ketchupflaska på golvet i morse så den sprack.... det flög ketchup öööööööverallt! Känns ju som bra ! Så nu måste jag försöka få bort allt som har gjort fläckar på mattan.
Nu blir det iallfall frukost innan jag ska städa.


Komentera
Postat av: Titti

Jag blir helt imponerad Linda! Själv har jag inte tagit mig upp ur sängen än :P

2011-01-17 @ 10:35:22
URL: http://the0911.blogg.se/
Postat av: FridaB

Vad duktig du är Linda! Och jag gillar bilden :)

2011-01-17 @ 14:09:58
Postat av: Anna

Varför åt han ketchup till frukost :D?

2011-01-17 @ 18:01:31
URL: http://heltenkeltanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0