Rubrik

2011-01-23 @ 10:28:03
godmorgon, ligger fortfarande kvar i sängen. Ska väl snart stiga upp och äta mig lite frukost och göra mig klar för dagen. Idag fyller Tobbe 20 år!
Igår kväll hängde jag tobbe och elin i Lisas nya lägenhet, riktigt fin och mysig var den! Nära till både mig och stan haha
Funderar på att ta en långpromenad idag men jag tror jag håller på bli sjuk... svettades som en tok igår och i morse när jag vaknade var min hals typ skrapad? Det gör iallfall jätteont!
Borde kolla om jag har feber.

Nämen nu jag ska stiga upp, i sängen kan man ju inte ligga hela dagen det vore ju trist!


Komentera

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0