Love

2011-01-16 @ 08:24:12
Igår hängde jag med Elin på dagen, vi begav oss ut i -30 för att fota lite med hundarna. Kanske inte jättesmart med tanke på att hundar inte kan klä på sig, men det fick gå endå. Vi tog några fina bilder innan vi åkte hem igen och värmde oss!

Idag har jag bestämt mig för att fara ut igen, det är ju inte lika kallt idag och jag ska prova lite nya saker med kameran. Jussi är på jobbet idag igen, 10 timmar dessutom... Han jobbade dessutom igår också. Han är så duktig han!
Ska alldeles snart stiga upp ur sängen och äta lite frukost och mysa med Tyson som fortfarande ligger och snarkar.
Mattes älskade lillhjärta. Helt otroligt hur mycket man kan älska ett djur egentligen, om jag kunde skulle Tyson vara med mig precis överallt, men så kan man ju inte ha det heller.

 


Komentera

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0