Frukost

2011-01-18 @ 08:09:53
Tidig morgon med huvudvärk. Har precis ätit frukost och sitter bara och jäser i soffan. Var en snäll storasyster och skjutsade Tina till jobbet efter att jag släppt av Jussi. Snart kommer Elin hit och vi ska göra ett hemligt uppdrag som jag kaaaaaaaanske kan säga sen! Vi får väl se,

Ursh jag fryser också konstigt nog... borde nog ta på mig mina tjocksockar och kanske mina duntofflor?
Igår lagade jag mat för ett helt kompani eftersom mannen i huset behöver matlådor. Spaghetti och köttfärsås och det blev faktiskt riktigt gott ! Och det bästa av allt var att jag var nästan klar med maten när Jussi kom hem, så jag kände mig som en riktig hemmafru.
Sen la jag mig i soffan och såg lite tv medans Jussi spelade gitarr, och bara längtade till sängen.
HIHIHIH för då får jag äntligen se Solsidan, typ världens bästa serie?!
Tvingade Jussi att se den med mig för att alla hade sagt att den var så jääävla bra, men jag har inte tagit mig ork föränn nu, och jisses vad fast vi blev!


Komentera

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0