Stackars Linda!

2011-02-03 @ 08:49:47
Idag får jag tycka synd om mig själv hur mycket jag vill, för det är synd om mig. Igår hade jag liiiiite ont i halsen, men oftast blir de inte mer än så. I natt vaknade jag gång på gång av att jag inte kunde svälja och att det gjorde så förbannat ont. När jag sen vaknade i morse så gjorde jag det med tårar! Jag kan inte vrida huvudet åt höger = ONT
jag kan inte svälja något = ONT SOM FAAAN det gör till och med ont att andas?
Vad är felet...... åhhhh jag har INTE tid att vara sjuk nu.

Idag skulle jag dessutom ha tage blodprover och jobbat, nu blir det inge av. Har krupit ner i soffan med filt, täcke och kuddar och planerar att spendera dagen här. Jag tycker Jussi borde vara hemma för VAF = vård av sjuk flickvän....
Nä ska slå igång en film nu och tycka lite mer synd om mig själv.



Komentera

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0