Sovmorgon

2011-02-15 @ 09:13:23
I morse vaknade Jussi och tyckte att det var ovanligt ljust ute för att vara 6 tiden, han kollar sin mobil som är helt död. Han tar min och ser att klockan är 08.00, får panik och väcker mig.
Jussis mobil har varit jävligt konstig på senaste tiden, hakar upp sig och stänger av sig. Och nu är den död alltså....

Just nu ligger jag i soffan och kikar på cartoon network, har ätit frukost alldeles nyss. Ska snart ta med mig Tysse på promenad i dessa -28 grader. Haha, han skulle ha haft skor nu egentligen, han lyfter tassarna och vill inte alls vara ute nå länge ju...
Och igår fick han dessutom en alla hjärtans dag present! Två mumsiga stora tuggben, han vart jättelycklig. Även Jussi fick ett litet kort och lite godis så det var ju som kuligt!


Komentera

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0