Jisses

2011-02-01 @ 08:05:16
God morgon, här sitter jag och kikar på lilla jönssonliga. Hahah jag minns hur snygg jag tyckte att vanheden var när jag var liten, både den vuxna och den lilla!

Idag fyller Elin aka Eliz 20 år, så jag ska åka dit på kalas när hon har vaknat. Jag minns när vi träffades första gången och hon såg ut som Mouse, blond page till axlarna, sin gråa jättestora tröja med den röda texten och svarta mjukisbyxor.
Det är 9 år sedan nu. Tiden går fort när man har roligt! Jag kommer ihåg när hon jag och Moa skapade Dreamteam, Moa var 1, Jag var två och Elin tre. Sen hade vi en slogan med tillhörande rörelser HAHAHA
"Dreamteam, Sponsras av Dejtbolaget!".
Många roliga saker har vi gjort tillsammans, och det gör vi fortfarande. Med barnasinnet kvar ligger vi på samma nivå och kan fortfarande hitta på sjuka buZ.
Så i natt har jag hållit på med hennes present och ska snart sätta mig och slå in dom, sen göra mig klar för dagen.

Mouse eller Elin?


hundra år sedan:

I sommras:

Komentera

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0