alla <3s dag!

2011-02-14 @ 08:24:53
Hurra vad bra det gick att börja om med att blogga?
Idag är det iallfall alla ♥s dag, dagen som för dom ensamma kan kännas jobbig. Men istället för att deppa, gör det bästa av dagen! Uppskatta dina vänner och din familj, laga en supermiddag och uppskatta dig själv och den fantastiska människa du är!
Köp dig något fint om du inte har någon annan att köpa något åt.
Själv tänker jag ge mig själv en fin gåva dagen till ära, nämligen ta blodprover......... fy!
Men sen har jag även tänkt gå en sväng på stan och se om jag kan hitta mig ett par skor eftersom dom jag hade vunnit på tradera var slut. Fick iallfall tillbaka pengarna!

Inte varmt ute idag heller... vaknade halv sex och ser att det är -36,5  med vinden! Wiiiieeeeeee, bara -28 utan vinden.
Tyson ligger och mojsar på soffan och snarkar som en dåre. Själv ska jag kasta mig in i dushen och värma mig!


 

puss på Jussiponken!


Komentera

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0