Morrrrrning!

2010-10-23 @ 12:48:19
Har just kommit in från en långpromenad med mina två karlar. Steg upp vid elva och gick direkt ut och gick!
Igår kväll var jag trött och lite hängig men allt blev bättre när jag såg hur mycket snö som hade kommit. Lånade mammas bil och for ut med Elin och sladdade, ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH hur jävla kul är det inte?!?!?!?
Sen plockade vi upp Lisa och Jenny vid 11 och sladdade ännu mer. Vid 12 pallade jag inte mer så jag for hem och såg serier,

Har funderat på lära mig mobilblogga så jag kan ladda upp bilder från det som händer ist för massa gamla bilder...
Nu ska jag göra mig klar och sedan ska jag och Jussi hämta upp Elin och kika på deras hus nu när det är klart.


Komentera

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0