Sämst

2010-11-16 @ 10:51:51
Jahaaaaa känns som en bra start på dagen....

Har drömt sjukt mycket hemska mardrömmar i natt, inget ovanligt men fortfarande as jobbigt. Har vaknat säkert 9 -10 ggr på morgonen av rädsla att försova mig. Har skrikit och slagit Jussi i sömnen, och enbart sovit i typ 5 timmar.
Sen stiger jag upp, gör mig klar, ska bara kolla facebook innan jag ska fara. Då ringer det och då hinner hon inte träffa mig idag och måste ställa in mötet....................
Känns bra, inte.

Fast egentligen är det lika bra, vi måste upp jäääääätte tidigt i morgon. Vi ska nämligen vara på sjukhuset redan kl 8 för gipsbyte, röntgen och vad mer det nu var.
Vågar dock inte väcka Jussi än, han kan bli hetsig så det är bäst att passa sig noga!
Funderar på ta mig en promenad med the dog och kanske fika mig lite frukost.


Komentera

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0