Tjohooo

2010-03-18 @ 20:57:13

Vad har du på dig idag? Mjukisbyxor, linne och en hood

Har du kramat någon det senaste dygnet? ja Jussi klänger på mig lite då och då

Har du pussat någon det senaste dygnet? Yesbox

Vad har du för frisyr? Idag är det bara rakt och utsläppt

Har du husdjur? Självklart!♥

Har du kysst någon och sedan ångrat dig? ja fy ja....

vad har du ätit senast? Kindermaxi!

När vaknade du i morse? 06.10 av att Jussi snusade mig i nacken

När skrattade du senast? Nyss när jussi frågade om jag var lite arg på honom

När var du på fest senast? Det var länge sedan! Nyårs typ

När gjorde du senaste något du egentligen inte ville? Jag gör bara sånt jag vill göra!

När fick du ditt senaste sms? Idag av Micke

När är du född? 1990

När tog du studenten? Kommer aldrig ta studenten, för jag hoppade av skolan 2008

Vem kramade du senast? Tyson

Vem pratade du med i telefon senast? Jussis mamma

Vem skulle du vilja se ut som? Ingen annan än mig själv!

Vem fick du present av senast? Jussi

Vem gjorde dig arg senast? Ingen aning, att jussi gick in med sina skitiga jobbar skor och smutsade ner hela golvet kanske ?

Vem bor du tillsammans med? Jussi och Tyson

Vem spelade du tv-spel med senast? Mig själv, hihi och Tyson

Vad väljer du, glass eller godis? Glass

Vad väljer du, morgon eller kväll? Kväll

Vad väljer du, julafton eller födelsedag? Åhh... båda?

Vad väljer du, katt eller hund? Hund, är lite rädd för katter. Dom är bara söta när dom är små

Vad väljer du, hallon eller blåbär? Haha inget av det! ursh...

Vad väljer du, sova eller sex? Jag älskar att sova, men jag älskar sex också... BÅDA!

Vad väljer du, sola eller bada? Bada!

Kan du laga mat? Hahaha neej, inte nå vidare..

Kan du göra volter? Mjaa, jag kunde förr iaf

Kan du köra bil? Jag är rally förare, Jag kan ta en finsk kurva!

Kan du ditt eget mobilnummer? Ibland?

Kan du säga hur många du har på msn? pinsamt nog så har jag ungefär 300 st...

Kan du säga vad klockan är? 20.56

 


Komentera

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0