HAHA

2010-03-09 @ 00:10:48
Jussi gjorde en lista, likadan som jag gjort tidigare om honom:


Vad heter hon: Linda Malm    

Vad har hon för favorit färg: Röd

Vad har hon för ögonfärg: brun

Hårfärg: brun

Klädstil: vanliga kläder

Har hon piercat sig: Ja

Dricker hon: Vatten ja    

Röker hon: Nej

Snusar hon: Alldeles för mycket

Vad har hon för mobil:
Sony ericsson w570 (fail, w595!)

Vad vill hon bli när han blir stor:
Nåt med häst (fel här också, jag vet inte vad jag vill bli)

Vad har hon för färg i sitt rum: lila (sovrummet)

Har hon några syskon: ja (han vågade inte skriva hur många för han glömmer alltid någon)

Vad är hennes favorit mat: plankstek (till viss del rätt,)

Vad tror du att hon skulle göra om hon vann 1 miljon: ge mig en ny gitarr, ny bil och annat gotte (sant, dock glömde han nämna en häst)

Vad brukar hon göra på helgerna: vara med sin eeelskling

Vad har hon för musiksmak: Ganska dålig (synd, samma som han själv! kanske lite annat också)

När och hur blev ni tillsammans:
sommar träffades och kramades (true, det var stadsfesten)

Hur upptäckte du henne: länge sedan (uppenbarligen tidigare än vad jag trodde)

Vad var det första hon sa till dig:
hej

Vad brukar ni oftast skicka sms om: att linda är arg över nåt

Är hon beroende av någon/något: slita läppar

Vad kallar du henne: lillmun

Vad kallar hon dig: mastermachine from hell (HA inte sant, han önskar bara det!)

Om du skulle beskriva henne med 3 ord, vad skulle de vara: bäst störst och vackrast♥

Komentera

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0