tråkigt

2010-01-11 @ 12:44:39

Lovar du att vara ärlig? Jepp

Du heter? Linda karolina mikaela

Smeknamn? lindrose, lindalove, lillmunnen och lindzorr

Låt som när du är ledsen sörjer till? Tears dont fall

Beroende av? Jussi & snus

Vad tror folk om dig? Säkert att jag är dryg osv

Stämmer det? Inte det minsta!

Vad får du oftast komplimanger för? Mina bruna ögon,

Brukar du skratta för dig själv? Flera gånger om dagen! 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Nåt omoget. Fuck shit nått"

Var bor du? Prästbordet

Trivs du där? Ja, det är så nära till allting. Bonnstan, mamma, stan osv

Äger du några converse? 2 eller 3 tror jag

Sprit, cider, vin eller öl? Öl, sprit gör mig konstig av någon anledning

Brukar du bli för full? Ja, på den tiden då jag drack väldigt ofta

Är du allergisk mot något? Damm & Tyson, men bara ifall hans hundhår rör mig någon annanstans än handen. Då kliar de som fan och blir rött

Brukar du komma i tid? Alltid,

När blev du fotad senast? Skulle gissa nyårs eller någon dag efter det

Hur känner du dig nu? Lite trött och lite trög

Vanligaste färg på dina kläder? svart och grå

Vad tycker du om fötter? Ursh, verkligen ursh. Ingen kommer nära mig med sina vidriga fötter..

Vad saknar du? Några personer och konstigt nog skolan?

Hade du en bra kväll igår? Det hade jag nog, men var ganska trött

Favorit dryck på morgonen? oboy eller juice!

När brukar du oftast gå och lägga dig? Beror på, oftast efter 00 iaf

Är du blyg? Ja ibland. Beror mest på

Sysslar du med någon idrott? Nope, spelade innebandy och red förr.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja det gör jag

Har du spytt offentligt? Japp, på en random tjej inne på balzac. Hon fick skylla sig när hon inte flyttade sig och jag sa att "nu spyr jag, akta dig"

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Ragga på läckra brudar, runka till någon porrfilm, stå up och kissa ord i snön

Är du nöjd med ditt liv? Svårt att säga det just nu... men jag var det innan allt hände.

Är du bortskämd? Inte det minsta, 

Vad gör du i morgon? Ingen som vet! Kanske kolla om ljud till bilen?

Vad längtar du till? Sommaren och tills all denna skit är över.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja verkligen.

Hur gammal är du? 19, fyller 20 om 3 månader

Tycker du om någon just nu? Jussi såklart! 

Gröna eller röda äpplen? Skulle du se mig äta en frukt, då lovar jag att ge dig 1.000000 kr.

Gillar du golf? Nej, det är en rikemans lek, räknas inte som sport.

Vilken tid gick du upp idag? looooong time innan jag brukar iaf. Gissar vid 10?

Har du sovit i din egen säng inatt? Jag sov i våran säng, men vaknade på Jussis sida som vanligt.

Har du strumpor på dig nu? Nej, ligger i sängen än

Är det okej att gråta? Beror väl på, inga krokodil tårar iaf.

När grät du senast? Dagen efter nyårs

Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en audi, resa, ge mamma pengar osv.

Bär du glasögon eller linser? Jag måste ha glasögonen, men jag använder dom sällan

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, tycker nästan de är liiiiite fjantigt.

Har du piercing? Inte nu, tog ut min sista för ett år sedan. Har haft 5 i läppen, dock inte på samma gång.

Vill du gifta dig? Kanske? Hade varit nice med själva bröllopet.

Vill du ha barn? Ja, 1 kille och två tjejer.

Solar du ofta? Skulle aldrig falla mig in att sola i solarium, och på sommaren blir jag som en kräfta.

Är du bra på att laga mat? Haha nej. Bara tacos och tacogratäng

Är du flygrädd? Ja, har aldrig ens flygigt.

Hur vig är du? Faktiskt vigare än vad man kan tro, och defenitivt vigare än Jussi...

Vad dricker du helst när du är törstig? Coke

Vilken är din favoritglass? Säger twister och skiter blanka fan i om folk anser att man är fjortis för att man tycker en speciell glass är god.

Tycker du om sushi? Skulle aldrig få för mig att stoppa det i munnen.

Vad äter du helst när du ser på film? Cola och snus?

Är du morgon- eller kvällsmänniska? Inte morgon iallafall

Har du någon gång gråtit dig till sömns? Det har väl alla brudar gjort?

Biter du på naglarna? Nej, ursh..

Röker du? Gjorde innan jag började snusa.

Senaste låt du hörde? Gissar på bloodhound gang - Chasey lane


Komentera

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0