tidsfördrivet

2010-01-18 @ 18:54:06
Skriv 8 saker du ser fram emot:
  • Min 20:onde födelsedag
  • Elins 19års fest
  • Att få gå på systemet
  • Stadsfesten
  • Sommaren
  • Nästa tattuering

  • Att få en systemkamera
  • Att börja jobba på ett jobb jag trivs med


Skriv 8 sanningar om dig själv:
  • Är gaaaalet rädd för rävar
  • Jag är galet omtänksam
  • Jag har en sjuk humor
  • Jag har mardrömmar varje natt
  • Jag är blyg
  • Jag har svårt för att människor rör i mig (exklusive mamma och Jussi)
  • Jag kan göra en sjukt ful grimas som har tillhörande ljud (enbart jag som kan den)
  • Jag kan tycka att någon/något är så sött att jag nästan kramar ihjäl de

Skriv 8 saker du brukar säga:
  • Mhmm med ljus ton
  • k
  • orka
  • du trodde
  • men fitta
  • är du?
  • häftigt
  • MJEEO

Skriv 8 saker du har på dig nu:
  • POPEYE hood
  • döskalle tshirt
  • mjukisbralla
  • bh
  • trosa
  • tjocksockar
  • sockar
  • tattuering?

Komentera

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0