tidsfördriv

2010-01-14 @ 14:35:30
Ta fram din telefonlista och blunda,
bläddra neråt och låt den personen du stannar på fylla ut svaren.



Namn: Frida
När fyller han/hon år?: 1 maj(?)
Vart träffade du han/hon?: När hon och Hans (bror) blev tillsammans.
Hur är han/hon som person?: Snäll, omtänksam och förjävla rolig!
Tycker du om honom/henne?: Absolut!
Beskriv honom/henne med tre ord: Nära till skratt, rolig och kort ;)

Namn: Hugo (kim niemelä,stavning?!)
Är ni bra vänner?: Ja det kan jag väl tycka?
Kan du lita på han/hon?: Njae, de vet jag väl inte
Har du kysst han/hon?: Nope, inte de!
Hur länge har ni kännt varandra?: typ 3 år
Beskriv honom/henne med tre ord: Blyg, snäll och osmart haha


Namn: Johnny koukkula
Hur länge har ni känt varandra?: eh, typ 7an,8an?
Har du kysst honom/henne?: Inte han heller
Kan du berätta hemligheter för personen? nej

Namn: Dennis wikström
Är ni släkt?: Inte de
Hur är han/hon till sättet?: trevlig
Känner du honom/henne bra?: Ja de gör jag väl


Namn: Hans (bror)
Hur gammal?: 23
Bor?: A-torp brevid storasyster
Hatar du personen?: Ibland haha, nej älskar min bror

Namn: Kim Andersson
Har du kramat henne/honom?: Kanske ?
Har du sett personen full?: Jag har sett mental..de säger väl allt?
Är personen äldre än du?: I ålder ja, beteende, haha nej....


Namn: Kent
Är han/hon vacker?: Kent är Kent! Lillkent hahha
Minne av personen?: Hans sätt att vara, kanske snällast i världen?
Har du hennes/hans msn?: Yes box!


Namn: Jenny
Står han/hon nära dig?: She did!
Har du kramat personen?: Ojaa
Har du varit förtjust i honom/henne?: Nepp

Komentera

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0