ont i lilla magen

2010-02-10 @ 19:09:54
Kom precis hem från Micke där vi åt middag. Eller ja, nu ska vi ju inte förhasta oss och tro att han bjöd på hemlagad mat, nej. Vi köpte mat på grillen och gick hem till Micke och åt.
Idag när jag låg och såg tv såg jag hur solen plötsligt började titta fram, jag väntade lite och mer sol lös. Då vart jag vild och drog på mig all vinter utrustning och tog med mig hundfan på promenad. Var ute ungefär en timme innan jag gick lös med städning och renbäddning här hemma. Härlig dag må jag säga.


Komentera
Postat av: tinas mongoblogg

haha men så snääll :) TELL MEE =)=)

2010-02-10 @ 23:03:06
URL: http://pallabralla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0