Mjeoow

2010-02-08 @ 16:56:48
Dagen har bestått av att skjutsa Jussi till jobbet, se vakna med the voice, lämna mickes telefon till honom, stan och shoppa, se kund fu panda, hämta tina och fika på waynes, hämta mitt paket som hade kommit, elgiganten så Tina kunde köpa en kamera, föbi Mi och bli fotad till hennes projketarbete och slutligen hämta Jussi från jobbet.

Nu håller jag på tina köttfärs och ska snart laga tacos! Mitt knä hurtar mer än någonsin och de gör ont att gå.
Ikväll blir de nog tidig kväll. Steg upp kvart i sex i morse och har träningsverk i mina små stackars ben som inte är vana att behöva röra sig så mycket som igår.

Här är lite bilder från de jag köpte/fick idag:

+ 3 ringar till.

Och slutligen mitt jävla knä...

 


Komentera

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0