mitt knä

2010-02-11 @ 20:00:30
Som ni vet fick ju jag en hockeyskada när jag spelade hockey sist. Sen fick ni även se en bild.
Idag kan man tro att blåmärket är halverst borta, men icket! Det är värre och har spridit sig!!
Sen krasar det när man rör i knölen... den som blev av smällen, den så kallade extra knäskålen.
Måste nog kolla upp den.

här är iaf två bilder som visar före och efter:

Före t.h                            Efter t.v




HAHAHA förövrigt ser mitt ben till vänster ut som... ja. omg, tro inte jag är sådär blek bara

Komentera
Postat av: Annica

Ja definitivt bör du kolla upp ditt knä!! Min bror ramlade som yngre tonåring med slalomskidorna på "Byskeberget" och slog knät illa. Resultat en extra knöl eller knäskål, uppstod nedanför knät.

2010-02-11 @ 20:43:00
URL: http://mammatanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0