hehehe lista igen

2010-02-11 @ 16:53:39
HEHEH tog av tinis

1. Är du singel nu?
Nix

2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? långa

3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Jag har ju redan ett

4. När hade du sex senast? Är de relevant? hehe GUESS;)

5. Har du kört oskyddat nån gång? Ja, jag har ingen airbag i bilen :( hehe

7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Inte de,

8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk?
Det har jag

9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk?
haha säkert någongång..

10. Haft sex på fyllan? jaa

11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Noope,

12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Yes med hela mitt hjärta!

13. Sparat något från ett gammalt förhållande?
Hm, ja det tror jag

14. Somnat gråtande pga kärleken?
Vem har inte det?

15. Varit otrogen? Aldrig.

16. Ångrade du dig?

17. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? Jag är inne i mitt längsta nu,

18. Har du någonsinn varit kär? Im in love right now!

19. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Yesbox, idiot.


KOMPISAR

21. Har du nån bästa vän? Det har jag

22. Är du ofta med dina vänner? Japp

23. Vad brukar ni hitta på? se film, SPELA spel, chilla och bara umgås

24. Bästa minnet med nån vän? Det finns för många för att kunna välja bland!

25. Säg namnen på några vänner? Elin, Tobbe, Carolii, Carrie, Lisa osv.

26. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Yeeess

27. Har du hatat din bästa vän? Nej, jag hatar bara en enda person i världen. (förutom hitler men han är ju död och räknas inte!)

28. Litar du på din bästa vän? Ja,

29. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Lätt hänt tydligen

30. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Ja,

31. Vart bor din bästa vän? In skelltown

32. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Nooope, vi snackar skit om varandra ;)

33. Har du ljugit för någon kompis någongång? Vita lögner är också lätt hänt!

34. Har någon kompis ljugit för dig någongång? Ojaa

35. Ljuger du för dina vänner ofta? Nej

36. Vilken kompis var du senast med?
Emma

37. Har du många kompisar i din klass? Går inte skola!

38. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? Går fortfarande inte skola..

39. Två stycken vänner som du känt sen du var liten?
Måste svara samma som tinie, Jenny och Anna.

SISTA SOM

40. Du fick en puss av? Julopokkkooo

41. Sov med dig i samma säng? Jolopokkoo igeen

42. Du delade ett riktigt skratt med? Elin eller Jussi

43. Du gick på bio med? Jussi, Anna Micke och Kim

44. Du höll i handen? Jussiii

45. Du gick på stan med? Jussssssiiiiii,

46. Delade en pizza med dig? Jussi och Tyson

47. Du ringde? Mammsen

48. Skickade ett sms till dig? Elin

49. Du kramade? Jussi

50. Gjorde dig lite besviken? Vill inte riktigt säga de HEHE

51. Gjorde dig mycket besviken? Polismyndigheten

52. Du skrev med på msn? Tina

53. Du snackade skit om? Ingen aning, händer väl inte så ofta

54. Du åkte bil med? Jussi, eller han åkte med mig

55. Gav dig en komplimang? Jussi


56. Du kollade på film med? men jussiiiiiiiiiiiii

57. Du åt med på resturang? Hm, klurigt! Kan vara Jussi ,

58. Betalade något åt dig? Julpoo

59. Grät inför dig? Tiniiiewinie

60. Du grät inför? Jussi

Komentera

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0