heheh

2010-02-20 @ 19:37:50
Visste ni...

att jag vill - shoppa inredning och göra om i lägenheten
att jag har - adhd
att min senaste kyss - var alldelens nyss
att jag lyssnar mycket på - vad mina vänner säger
att jag funderar på - att klippa mig
att jag pratar – väldigt mycket
att jag inte gillar – blodpudding
att min första riktiga kyss – minns jag inte
att jag avskyr när folk snackar - om sånt dom inte vet ett skit om
att kärlek är –  något alla borde ha
att jag gillar – när någon får mig att skratta
att jag alltid kommer att – vara mig själv
jag är förälskad i – min Jussi
att sist jag grät var – någon vecka sedan
att min mobiltelefon är – vit och röd
att när jag vaknar på morgonen – somnar jag oftast om igen
att innan jag går och lägger mig – slår jag på MNK
att idag har jag – varit i skelleftehamn
att jag just nu tänker på - att jag borde fara
att i kväll ska jag – Se mello
att i morgon kommer jag – köpa en handbroms vajjer
att jag hoppas –  på att en dag få köpa en till rottweiler

Komentera

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0