VAD VET DU OM DIN BOYFRIEND?

2009-10-15 @ 00:19:22
Vad heter han: Juha-Matti Minkkinen (Jussi)

Vad har han för favorit färg: GUL! Fulaste färgen...

Vad har han för ögonfärg: Blåaa

Hårfärg: Blont...

Klädstil: säckiga jeans och en tshirt, så vanligt typ..

Har han piercat sig: mjaa 2 hål i ögonbrynet, men har inte kvar dom.

Dricker han: han gjorde de mycket förr, dock nästan aldrig längre

Röker han: Om jag har cigg så händer de väl, och på fest

Snusar han: oja

Vad heter gatan han bor på: Vi bor på prästvägen HEHE

Vad har han för mobil: Min gamla samsung från 1800 talet..

Vad vill han bli när han blir stor: Bäst i världen på elgitarr

Har han några syskon: 3 systrar och 1 bror

Vad är hans favorit mat: måste vara mammas tacogratäng eller flygande jacob

Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Köpa en studio all inklusive , och ge mig en ny bil!
Och ge pengar till sin mammii (och jag VET att han skulle göra allt detta. Har frågat tidigare)

Vad brukar han göra på helgerna: Umgås med Micke och krille, umgås med mig när jag har lust att vara hemma

Vad har han för musiksmak: Hårdrock/Metal! Metallica, Pantera, system of a down and so on

När och hur blev ni tillsammans: Stadsfesten 2008, hur vet jag egentligen inte? Hur brukar man bli tillsammans...

Hur upptäckte du honom: Vi träffades 2005 genom en kompis och jag blev såld

Vad var det första han sa till dig: Med lite generade kinder sa han typ "hej"

Vad brukar ni oftast skicka sms om: Vi brukar bara smsa om någon av oss är borta från varandra en dag och sådär eller om det är något viktigt

Är han beroende av någon/något: Snus och mig(A)

Vad kallar du honom: Juppi, Jussiponken, joppola, älskling, bögjävel HAHA

Vad kallar han dig: mest Lillmunnen precis som alla andra i vår umgängeskrets... + Linda, älskling, lillfittan

Om du skulle beskriva honom med 3 ord, vad skulle de vara: Busig, snäll och typ sär. HAHA nej, men wonderful!

Gillar du honom: Nej varför tror du det? Antagligen!

Komentera

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0