LISTLISTLISTLUST

2009-10-19 @ 01:04:43
7 Saker ni kanske inte visste om mig.

Jag har en otrolig fotfobi. Jag hatar fötter mer än allt, tycker dom
är så otroligt äckliga! Förr kunde jag nästan börja
gråta när någon rörde mig med sina fötter.

Jag kan inte sluta dricka coca cola. Köper minst en 1,5 liters cola varannan dag, och
jag blir grining om jag inte har någon. Dricker dock inte upp hela på en kväll,
och det är enbart på eftermiddagen och kvällen jag är sugen.

♦ Jag förknippar olika låtar med olika människor, platser och händelser. Om jag lyssnar på en låt jag lyssnade på mycket förr tänker jag direkt tillbaka på
hur det var då, hur jag mådde, vem jag var med, vad som hände osv. Och ofta blir jag lite nedstämd/tystlåten även om det var något bra som hade hänt.

Jag älskar att skrämma folk. Skrämma andra är bland det
roligaste jag vet, men eftersom jag själv är så jävla mörkrädd
hatar jag när folk skrämmer upp mig och blir då förbannad.


Jag älskar hästar. Vi har haft häst sedan jag föddes, och har i princip växt
upp på en hästrygg och i ett stall, men är fortfarande smårädd för större hästar.
När jag väl rider, vill jag alltid ha någon med mig för att känna mig trygg.

Jag är totalt livrädd för getingar. Så fort det kommer en geting springer jag för livet!
Jag viftar, skriker och slår som nån annan jävla tönt när jag vet att man egentligen ska sitta stilla.
Hör jag en geting springer jag också för livet.

♦ Jag har svåra tvångssymptom. Jag måste ex. stänga en dörr på rätt sätt,
ställa mjölken på ett speciellt sätt,
jag måste alltid klicka ut en klick tandkräm innan jag her det på tandborsten osv osv. Listan är lååååång!

Komentera
Postat av: En vänlig bloggläsare

Angående dina tvångssymptom,våga utmana dem. Låt de inte ta över. Prova att inte stänga dörren på rätt sätt och våga kämpa mot ångesten som uppstår.

En klok person sa en gång att se tvånget som en tennis match. När tvånget spelar första bollen spela den inte tillbaka för då är matchen igång.

Du kan bryta det, Linda-inget är omöjligt när man är envis.=)

2009-10-19 @ 18:08:19
Postat av: Jenny

Du nämnde inte rävarnaaa ;)

tänk på rävar!!!!!!!11

2009-10-20 @ 09:29:09
Postat av: nathalie

haha fötterna har vi också gemensamt! jag dör om någon kommer i närheten av mig med sina fötter. min storebror höll sina mot mig tills jag började gråta en gång och jag slår alltid emelie HÅRT och får panik när hon håller dom mot mig.



dock så kan jag MASSERA dennis fötter och tycker inte alls att dom är äckliga, kanske jag bara ha vant mig?

2009-10-20 @ 19:47:07
URL: http://nattilou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0