MEN VAFAN

2009-03-20 @ 08:47:48
Jussi väcker mig kvart över sex, och säger:
- Linda ihih gå INTE in på toan vad du än gör :D
- Nehe , varför inte , jag måste ju dusha :(
- det är MYROR ÖVERALLT!! Dom kryllar på hela toan...

Okej jag dog. Pallrade mig upp ur sängen, tog jussi under armen och gick dit. Fy fan!!!
Jag avled.. tog en sko och började banka på golvet, men hur mycket jag än bankade kom fler. Dom tog aldrig slut!
Jussi började kolla vars ifrån dom kunde ha kommit, och vi kom fram till undertoan och under handfatet. Så min dag börjar med att sprida Myrr på toan. Städa den och se till att myrhelvetena dör!
Annars kan jag inte dusha och göra det man ska göra varje morgon. Jag blir så ledsen...

Idag har jag blivit lite kryare, och min läpp är mindre. Så i detta solväder ska jag ta mig en lång prommis, om jag nu orkar det. Min kropp är nog inte så sugen, men den mår bra av det!
Ikväll ska jag och jussi mysa tror jag, blev då ingen bio eller så.
Nä nu ska jag ta tag i myrorna innan jag blir tokig! Ha en helt underbar dag,
Puss:*


Komentera

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0