OKEJ NU VET JAG!

2009-07-02 @ 14:59:48
Här sitter jag och klagar, men som jag sa! 1, 2 eller 3 dagar är faktiskt okej om det är fint väder, vilket det faktiskt har varit!
Igår var jag på jobbet till 11, sen kikade jag förbi stadsfesten en stund. När jussi kom hem drog vi direkt tillbaka till stadsfesten och jag köpte honom en keps. Den var grymt snygg! Sen käkade vi ute och myste bara vi två. Vid halv åtta for jag tillbaka till stan för att vara en stund med moa och elin, och sen ville jussi ha hem mig för en myskväll med film och allt vad det innebär!

Idag jobbade jag till 10, för färgen tog slut och vi inte orkade mer för idag, så jag for hem och sov en stund. Sen var jag även på stan en stund med lite people, och nu sitter jag här och chillar. Funderar på att gå till ica och köpa läsk och en glass bara för att de är så oroligt gott!


Komentera
Postat av: Anonym

haha jamen det är bara för att jag inte orkar skriva "vem jag är" ;) vet ju att du vet det ändå :P HAHAHA!

2009-07-02 @ 23:54:07

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0