JUSTJA

2009-07-16 @ 15:42:52
igår hyrde vi 3 filmer på hemmakväll. Tänkte skriva några ord om dom!

Först såg vi en film som hette Way of War

Den filmen var helt jävla värdelös, den hade ingen mening och man hängde aldrig riktigt med! Hoppades fram och tillbaka från dåtid och nutid. Nej, den rekomenderar jag verkligen inte, och anledningen att vi valde den är att skådespelaren Cuba Gooding JR var huvudperson.

Andra filmen var Vi hade iallafall tur med vädret igen

Den var hyffsat bra och hyffsat rolig, men inget klår ettan! Den kan jag rekomendera att se för er som inte sett den.

Sista filmen hette Die Welle

Helt otrolig film! Så fruktansvärt bra, och på plussidan ligger :
Den är verklighets baserad, den är gripande & den är bra gjord.
Vet dock inte om jag vill lägga att filmen är på tyska på minussidan, för det gjorde ju endå saken ännu mer trovärdig eftersom det har utspelat sig i tyskland. Den är klart att rekomendera för alla!

Komentera

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0