WIld child

2009-02-03 @ 10:17:44
Wihoo, ny romantisk tonårs komedi Wild Child
Helt sjukt bra film måste jag säga! Lite väl rosa för min smak egentligen, men det var grymt rolig, en äkta tjej film och skulle inte rekomendera att se den med din pojkvän.
den går på bio nu här i sverige, men finns att ladda hem som dvd också. Ingen dålig cam kvalla, och finns med subtitels.
Helt klart värd att se!







Premiär i sverige: 2009-01-23
Genere: Komedi,Drama
Längd: 1h 38 min
Skådespelare: Emma Roberts, Shelby Young, Lexi Ainsworth, m.fl.



Handling:
En rebellisk tonårstjej från Malibu i Kalifornien skickas av sin far till en strikt privatskola i England där hon får lära sig att värdesätta äkta vänskap.

























Komentera

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0