Seven Pounds

2009-02-17 @ 13:12:44
Finns det någon skådespelare jag älskar lika mycket som Mikael Persbrandt så är det Will Smith!

Will är med i seven pounds som handlar om honom och hans liv.
I filmen spelar han Ben som jobbar som skatteutredare och är djupt deprimerad efter sin frus bortgång.
Han har svåra skuldkänslor för de misstag som han begått i det förflutna, och funderar på att ta sitt liv. Men först ger han sig ett uppdrag, som involverar sju andra personer.

Filmen är gripande och halvt romantiskt. Mest tårar till den här filmen (fast jag gråter inte. Känslan räknas!)
Ett plus är att man får se Will utan tröja i några sekunder, mums.


Genre: Drama
Skådespelare: Will Smith, Rosario Dawson, Woody Harrelson m fl.
Regissör: Gabriele Muccino
Manus: Grant Nieporte
Utgivningsår: 2008
Längd: 2h 3min

Komentera
Postat av: Johanna

så gör vi! =)

2009-02-17 @ 13:28:52
Postat av: Johanna

Det ser inte konstigt ut eller så? :O

2009-02-17 @ 15:47:04
Postat av: Anonym

Haha okej, ska se om jag kan hitta åt vart jag löser det ;)

2009-02-17 @ 15:59:59
Postat av: matilda

Dom är så grymt duktiga båda två. Är väldigt sugen på att se seven pounds :)

2009-02-17 @ 16:01:42
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0