Melodiii

2009-02-12 @ 15:06:04
Nu har jag varit på stan i 25 minus grader, tillsammans med långkalsonger, mjukisar, täckbyxor tre tröjor och en dunjacka. Ja och så tyson och mina vänner då.
Fotat som en jävla tok på allt som rörde sig och allt som kom i min väg!
Vi såg när det var uppträdande i tältet på torget, och dom var så duktiga! Riktigt kul att se.
Just nu är Måns zelmerlöv på stan och signerar , eller vad fan han håller på med. Jag är dock inte där!
Ska snart dit och hämta mina biljetter och spana in Cara mia pojkfan!
Vet ju förfan inte hur någon av kändisarna som är här ser ut! ELler jo, markoolio och amy men typ ingen annan, lite skämmigt kanske eftersom folk har frågat idag : HAR DU SETT NÅGON KÄNDIS ÄN?
ehm... HEHE jag vet inte.. dom har väl säkert passerat mig?
Lägger iaf upp ett fåtal bilder från idag, orkar då fan inte lägga upp nå många, då får jag sitta här hela natten!


Komentera

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0