par listan, hon & han

2009-12-22 @ 01:01:01
Vad heter ni? Linda och Jussi.

Hur träffades ni? Första gången var på atorp 2005.

Bor ni ihop? Yes we do!

Har båda körkort? Jag har, och han bör ej införskaffa sig ett heller med tanke på hur han säger att jag borde köra.

Isåfall, vem kör bäst? Självklart är jag bäst, im a rally driver!

Kommer du ihåg er första kyss? Lite svagt sådär, var inte speciellt nykter så att säga! Men som sagt, svagt.

Vem sa "Jag älskar dig" först? Jag minns inte riktigt faktiskt, jag tror det var han? (har jag fel nu?)

Vem är äldst? Jussi, 24 years old dagen före nyårs!

Vilka stjärntecken är ni? Jag är väduren och han är stenbocken.

Vem fyller först på året? Hahah jag, han fyller ju i december som sagt..

Vem är längst? Om jag står på en stol blir det nog jag, men ställer sig han också på en så är han längre. Svaret blir han!

Vem sjunger bäst? Han till 110%, bra är han också.

Håller ni i handen på stan? Vi båda hatar att gå på stan, och har inte tid med sånt när vi bara vill hem!

Kände ni varann innan ni blev ihop? Yes, vi pratade jämt nästan, träffades då och då.

Blev du kär i första ögonkastet? Jag blev nog kär, det pirrade till liksom.

Har ni någon speciell låt? Haha jag vet inte, men när jag hör: Im not your boyfriend baby så tänker jag direkt på när jag sov hos honom första gången.

Har ni varit utomlands tillammans? Räknas stockholm och städerna mellan sthlm och skellefteå?

Vilket är ert bästa minne? Alla våra minnen är bra minnen.

Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Leker UFC, kittlas, nyser på varandra, slåss lite lätt och kanske ser en film.

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Men vi ses ju nästan hela tiden... det skulle bli jobbigt. Men dock pussas vi väl x antal ggr varje dag.

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Hur långt är det till hamn?

Blir du lätt svartsjuk? Det beror på, är nog inte den mest svartsjuka.

Brukar ni bråka? Nope, kan hända att jag lackar på att han inte diskar, men kan inte vara arg när han gör sin "söt" min...

Ringer eller SMS:ar ni mest? Eh, ringer om det är något viktigt. Är inte värt att smsa när vi träffas hela tiden

Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Skulle vilja svara allt här, men jag hatar fötter. Kan väl försiktigt säga att dom är ganska söta iaf..

Brukar nån av er prata i sömnen? Jag pratar i sömnen jämt. Säger alltid roliga saker som jussi skrattar ner sig åt, sen minns han dom aldrig när han ska berätta på morgonen. Har dessutom haft en 5 minuters lång konversation med mig själv som han har legat och lyssnat på.



Komentera

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0