dagens

2009-12-15 @ 22:49:14

 

Dagens humör: Det är kväll, men bra humör iaf!

Dagens borde: Det skulle ha stått röra på fläsket eller städa, men jag har redan gjort båda!

Dagens frisyr: Utspridda skurar, är nydushad

Dagens klädsel: Lila morgonrock med naket under

Dagens materiella vill ha: Systemkamera & bil

Dagens längtan: Jag vill ha en rottis till...

Dagens beroende: Som vanligt snus, och kanske lite Tyson..

Dagens tråkigaste: Att mina paket som jag väntar på aldrig kommer..

Dagens personer: Undra vad som menas, men jag gissar på Jussi?

Dagens roliga: Vet inte om de ens har hänt nått roligt? Eller ja, att Tyson fick en ny leksak kanske..

Dagens låt:
Jag lyssnar inte på något, men om jag skulle välja en låt att lyssna på nu skulle det bli Carlene Carter- Every little thing (bugg låt, älskar att bugga ♥)

Komentera

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0