10 steg

2009-12-22 @ 23:51:50
Till tjejens hjärta(tror dom):
1. Ge henne din tröja om hon fryser
Fine, fryser jag så langa din tröja!

2. Öppna dörrar för henne när ni är ute
Men hallå, jag kan väl öppna dörren själv!

3.Bjud på frukost på sängen någon gång
Okej, det gillas! Män ska vara i köket... och helst flera ggr.

4.Hjälp henne bära tunga saker
Varför skulle jag inte kunna bära mina tunga grejor själv?! Herregud..jag har väl också muskler.

5.Låt henne shoppa en dag med dig som sällskap

För det första, alla tjejer älskar inte shopping. För det andra, så länge killen betalar så fine!

6.Smek henne eller lägg en arm runt henne när det är folk i närheten
Smek?!

7.Viska uppskattande ord i hennes öra
Ja det funkar också rätt bra!

8.Ta hand om vardagliga saker som känns tunga för henne men inte för dig

Okej, en till jävla mans grej. Men visst, ta över pms:en och mensen så är allting lungt!

9.Bär henne till sängs någon kväll
Ja gör det. Benen jag har är nog inte till för att gå med.

10.Tänk inte alltid på sex när du gör dessa saker, utan njut av att kunna ge henne din värme och omtänksamhet utan att det måste vara inledningen till sex.
Men hallå. Jag gillar faktiskt sex! Alla kvinnor har inte "huvudvärk" varje jävla kväll.

Summan av kardemumman här blir alltså:
4 saker kan hjälpa till att hitta till tjejens hjärta, men alla flickor är inte likadana!

Komentera

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0