DRÄGEL...

2009-08-03 @ 17:22:23
Åh seriöst jag skrev aldrig om Public Enemies! Dumt gjort av mig, eftersom det är den första bio filmen på över 1 år som jag inte har känt "Jag kastade just mina pengar i sjön" på. Jag vart förälskad, inte för att Johnny Depp var med, även fast det gjorde saken ännu bättre men. Hur som helst, den var helt klart sevärd och kan se den om och om igen.


Public Enemies:
Utspelar sig under den legendariska förbudstiden i USA och handlar om den karismatiske John Dillinger, vars uppseendeväckande rånarraider gör honom till FBIs mest efterspanade brottsling. J Edgar Hoovers polisorganisation sätter toppagenten Melvin Purvis på fallet, samtidigt som Dillingers populäritet växer hos den amerikanska allmänheten.
Ingen kan stoppa Dillinger och hans gäng. Inget fängelse kan hålla honom inlåst. Hans charm och fräcka rymningar från statens fängelser har gjort honom till allas favorit.





Genre:
Drama, Action
Längd:  2h 20min
Skådespelare: Johnny Depp, Christian Bale, Billy Crudup m.fl


Komentera
Postat av: matilda

Att den var mysig! :D



sv: Tack så mycket Linda, glad jag blir ;$

2009-08-03 @ 17:42:24
URL: http://indivisible.blogg.se/
Postat av: Johanna

när ska vi hitta på något då? tycker verkligen ni ska vara med på fredag :(

2009-08-04 @ 10:53:06

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0