When stars shine

2008-12-30 @ 21:18:46
Jussi vann sin hockey match, 8-3 och han bröt sitt knä.
Har aldrig sett en så stor bula på knäskålen förut!
Så jag tog fram lite frusen mat ur frysen och satt och baddade hans svullnad med det.
Den gick ner litegrann, och han gick för att dusha.
Johanna ringde nämligen och vi hade bestämt att vi skulle handla hälften av maten och dom hälften
så jag och jussi for iväg till ica och handlade ett kilo mat ungefär, förbi mamma och hämtade en gigantisk form att ha potatisgratängen i imorgon, sen ut på stan för att hitta kläder till jussi och micke som dom skulle ha i morgon.
Allt jussi fick med sig var ett par jävligt snygga jeans som jag tvingade han att köpa även fast priset inte var okej, sen ett vitt skärp till byxorna. Och ett jättegulligt hårband till mig :)
När micke kom, så berättade han att han hade felberäknat sina pengar litegrann!
Han trodde han hade 17.000 men hade bara 12.000 och han hade precis köpt en ny tv för sisådär alla sina pengar.
Han hade 50 kr i femmor.
Plus att vi skulle hinna köpa öl och sprit tills i morgon, micke också.
Så micke fick låna pengar av mig, och sen köpte han åt oss samtidigt. Två flugor i en smäll!

När vi kom hem lagade jag mat åt Jussi och Micke. Dom vräkte i sig alltihopa..
Själv rostade jag 4 jävla mackor.......
Nu ligger dom och spelar red alert och jag sitter bara och chillar. Funderar på om jag ska hoppa på dom, så jag får spela en stund, eller tvinga dom att åka skridskor med mig.
Fast jussis knä är fucked up!
Måste dessutom hem till mamma en sväng och lämna igen 200.
Klockan två i morgon bär det av till Johanna och Krille för att spendera nyårsafton och det nya året,
med god mat, dryck och vänner!
Då kommer jag knappast skriva något, och om jag lever / inte är dödsbakis så skriver jag nog den 1.

Komentera

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0