Längesen

2008-12-10 @ 14:55:04
Hallååååjj

nu var det jävligt länge sen jag skrev ett inlägg.
Men som alltid så är det för att jag inte har hunnit!
Julstressen kan vi kalla det, för då har jag något att skylla det på.

Under tiden jag inte har skrivit, har jag färgat håret och gjort en till piercing.
Sen har jag julstädat hela lägenheten och julpyntat den!
Det är skit mysigt, med massa tomtar julgardiner och ljusslingor!
Funderade på att julpynta tyson också, men han ville inte vara rudolf...
FASTÄN JAG HADE HORN TILL HONOM :(
Men de gör ingenting, han fick kläder ist.

Igår var jag med jenny, och vi körde omkring lite, sen for vi och handlade lite mat med jussis bankkort, MOHAHA...
så det var hundmat,potatisgratäng, köttbullar,korv,ris och massa annat mumsigt!
Sen hämtade vi jussi och micke som spelade hockey, och vi for hem till mamma och bytte bil innan det vart att fara hem och se hockeyn.
Micke fick vänta med skjutsen hem för jag skulle färga håret med jenny som assistent!

Idag har jag hunnit vara på stan och köpt en piercing åt chrille, jenny och jag har hunnit äta hamburgare och piercat chrille.
Nu blir det att gå ut med tyson och sen börja laga mat så den är klar tills jussiponken kommer hem.
Då blir han happyface.
Ikväll blir det att baka pepparkakor och umgås med JEEEEEENNY.
HÄHÄ
Impulsiva saker är våran grej.


Vi har förövrigt färgat hennes hår också, kolla förvandligen:

Före



Efter



SNYGGGGG!

Men nu ska vi iväg igen och tydligen skjutsa anna och mattias till hotellet.
Skriver senare!

Vi syns i marshallens skugga!
Peace!

Komentera

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0