Hot N cold

2008-12-17 @ 16:39:56
Jag är inget av det!

Har precis städat hela vardagsrummet och köket nu, och gjort det sådär mysigt som det ska vara!
Kännerr mig sjukt duktig.
Tog en timme ungefär och då har jag plockat ihop 6 soppåsar, 2påsar pantflaskor, dammsugat ,skurat, dammsugat igen, plockat in alla papper och helveten i skåpen dammtorkat och bärt bort kläder skridskor klubbor, vantar och allt möjligt efter att jussi haft grabbhelg här i helgen.
Jag lovar att det syns när dom har haft det....
Sen har jag bokat tvätt tid ikväll och i morgon, så då blire tvätta för livet efter skolan.
Snart kommer min älsklings babe hem, och då kanske det blir att handla lite mat och käka innan han ska på innebandy och jag ska vara med jenny.
Jag har börjat bli sjukt trött nuförtiden, det är inte alls likt mig.
Men nu ska jag lägga mig och se tv en stund innan jussibabe kommer hem.



Komentera
Postat av: 'Johanna

2008-12-17 @ 22:29:45
URL: http://j0hannaliidman.blogg.se/
Postat av: Johanna

Niiiice =)

2008-12-17 @ 22:30:06
Postat av: Johanna

Gick inte så bra sist jag kommenterade, meeeeen..



Det är tur att Krille är lite mer sparsam än vad jag är =) Annars skulle jag vara körd i pengaväg!



2008-12-18 @ 12:02:31
URL: http://j0hannaliidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0