Hej hopp!

2008-12-28 @ 15:58:47
jävlar vad längesen det var jag skrev! Börjar nog bli dags att börja skriva lite oftare igen.
Men är det julhelg så är det!
Har hunnit fira julafton och fått nästan allt jag ville ha.
Jag och jussi fick en brödrost av mamma <3
ÄNTLIGEN!
Nu har vi hela kittet, brödrost,våffeljärn och toastjärnet.
Hur som helst har min julhelg varit helt perfekt faktiskt.
Julafton firade jag hos mamma tillsammans med släkt och familj till ungefär nio, sen hämtade jag jussi i skelleftehamn och vi firade resten av julaftonen bara vi två i lägenheten och hade jättemysigt.
Förövrigt kände jag mig bäst i världen när jag var den enda som köpte det jussi hade önskat sig.
Vilket var en sak. Fast han fick faktiskt två julklappar av mig, vilket jag till förvåning fick av honom med.
Och jag fick faktiskt det jag hade önskat mig av honom också, utan att hans ens visste vad jag ville ha.
Han är allt bra bäst han.
Fick en ny mobil också, en w595 eller va den heter. Den är king hur som helst!
Dessutom fick jag min efterlängtade OBH nordica vågtång!!!!!

I fredags var jag och jussi på inflyttningsfest hos emil och emma.
Det var skit roligt!
Jag hade inte alls tänkt dricka, men johanna skulle vara nykter och då kunde hon köra min bil eftersom hon och krille endå skulle sova här :)
Efter vi hade förfestat hos dom och haft det sjukt kul, drog jag micke krille och jussi på kalles, medans johanna hade köpt en biljett till station.
Men hon kom till kalles, som tur var väldigt fort.
Innan vi drog hem så vart det subway också.
Ska lägga upp lite bilder senare , när johanna har skickat dom!

Idag har Jag och älskling varit på stan och kollat lite rea, men tyvärr var allt jag fick med mig hem en BH som jussi valde. Han tyckte jag var seg....
Sen åt vi lunch på subway innan vi åkte hem igen. Han la sig SJÄLVKLART och spelade på xboxet, så jag fick då fan inte spela mitt pinata spel...... suck.
Men då var jag sjukt duktig och städade hela lägenheten, dammsugade, skurade och bärde ut en miljon sopor.
Nu ska jag snart gå och hoppa på jussis mage så jag får spela någon jävla gång, sen ska jag tjata på honom om hur hungrig jag är och tvinga honom att laga mat till mig när jag har varit så duktig!




Jag älskar dig!

Komentera

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0