Haluben

2008-12-12 @ 13:11:47
Har precis kommit in genom dörren efter en promenad med tyson!
Den lilla jäveln.....
Det är snöstorm ute, och det snöar in i min jacka.
Idag har jag varit på lucia tåget i skolan, och det var jättemysigt med alla sånger och ljus.
Efter det for jag och jenny en sväng på stan, där jag köpte nya trosor och två nya, hör och häpna nagelack.
Jenny investerade i ett skitsnyggt linne, och ett par trosor.
Igår köpte vi dessutom jeans leggings och jag köpte ett linne.
Sen igår skulle jag laga mat så den var klar tills jussi kom hem, köttbullar och potatisgratäng.
DOCK så visste inte jag att man inte ska he potatisgratängen i frysen........................
DEN VAR TOTALT FÖRSTÖRD.
Jussi tyckte synd om mig och gav mig pengar att köpa en ny, vilket jag gjorde.
Sen åt vi ett kilo var, eller han åt 1 , jag åt ett halvt sen höll jag på dö eftersom de är typ bara mjölk produkter i den, och jag är laktos.......
Men eftersom jag älskar potatisgratäng så tryckte jag.
Ikväll ska jag umgås med jennyyyyyyyy och göra hemliga saker.
Nu ska jag gå och dusha och göra mig klar, sen kommer jussi och samuel hem.
Vad dom nu ska göra här... säkert spela gitarr.

Vi syns i marshallens skugga!

Peace!


Komentera

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0