Haluben miene fruende!

2008-12-16 @ 18:11:16
Hur står det till idag?
Själv är allt bara fint, lite trött och utmattad bara.
Idag har jag varit en sväng ut och flängt med jenny, sen har jag skjutsat jussi till skelleftehamn
eftersom han skulle på banken där.
Eftersom jag trodde jag hade glömt hans bankkort, så var jag självklart tvungen vänta medans han var därinne.
Efter 40 minuter insåg jag att HADE hans bankkort eftersom jag hade tankat tidigare.........
Suck, men jag väntade där en timme, då han äntligen var klar.
Då var jag så hungrig så vi bestämde oss för att ta en matbit på dallas!
Mummmmms...
Jag matade jussi med ett kilo dressing och han NJÖÖÖT!
Sen äcklade han sig så jag nästan inte kunde äta upp min mat, som vanligt.
Sen skyndade vi oss hem, för jag skulle vara med jenny, och eftersom jag glömt min lånetelefon hemma
så visste hon inte vars jag var den lilla stackaren :(
Men nu är vi hemma, jussi ligger och spelar, är off limit och jenny klampade just in genom ytterdörren, och sitter nu och kelar med våran häst, tyson HAHA.
Ikväll ska vi på julavslutning och se dans osv!
Sen får vi se vad för hemligheter vi ska pyssla med hehehe
Vet iallfall att jag ska tukta jussiponken när jag kommer hem ikv, det vet han också.
HA
Nu ska jag skynda vidare och kela med alla saker jag kommer åt.


Komentera
Postat av: Johanna

vad händer fredag/lördag? jag är typ ledig från kl 20.00 fredagkväll till 16.00 på söndag.

2008-12-16 @ 19:12:58
URL: http://j0hannaliidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0