Guten morgen....

2008-12-11 @ 07:38:15
Jag är så fruktansvärt trött!
Mina ögonlock är så tunga att jag snart kommer dejta john..
Jag bad jussi väcka mig på morgon eftersom jag börjar halv nio, och de gjorde han ju.
Sen la han sig iskall med jackan på sig under täcket med mig just när jag skulle somna om,
åhhhhhh.... jag hatar att bli kall när man är sådär mysigt lagom varm på morgonen.
Hur som helst, efter en stund när jag nästan somnat igen, så ringde jussi samuel, som hade försovit sig...
- LINDAAAA, kan du vara gullig och skjutsa mig till jobbet, snälla? :] :] :]
mmdsajhbd , okej.....
-SKYNDA!
Jag hade helt plötsligt 3 par trosor, två par sockar 3 byxor, linne och tröja flygandes i luften, eftersom jussi stod och kastade allt på mig.
Jag masade mig upp, och jussi gick mig i hälarna.
Sen när vi hade raceat iväg så var allt lungt, fick mig en puss och ett Tack för skjutsen innan jag gasade hem.
Jag tror jag måste sova en stund nu innan jag ska iväg.
Sjuuuuuukt trött är jag, somnade fan inte föränn 2 i natt typ, för det var så varmt och jussi kladdade sig fast i mig...............

GUTEN NACHT!

Vi syns i marshallens skugga!
Amen


Komentera

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0