Godmorgon

2008-12-03 @ 09:34:38
Tjenareee

Inte så mycket godmorgon för mig egentligen.
Har typ inte sovit något alls i natt...
Jag hade så jävla ont i skallen igår kväll efter middagen, så jag gick och la mig i sängen.
Då laddade jussi hem Open season 2, som vi la oss och såg på x boxet.
Den var skitbra! Fast jag har ju inte sett ettan men...
Efter det myste vi en stund och bestämde oss för att se Sprängaren och jussi bestämde att jag skulle
killa han på ryggen.
Så då var jag så jävla snäll och gjorde det, fastän jag trodde jag skulle dö av min huvudvärk.
När jussi somnat vid 10, kunde jag fan inte sova!
Så jag satte mig vid datorn och kollade på olika saker tills klockan vart halv fyra, då jag började inse att jag kanske borde lägga mig och sova.
Sagt och gjort, förutom att jag inte somnade föränn 5 kanske, och vaknade kvart över sex av att jussi skulle stiga upp!
Då var det lika bra att jag med gjorde det, så nu har jag fixat till mig, ska käka frukost sen pysa mig till skolan.

Ikväll blire att sy, och kanske umgås!
Men nu måste jag skynda mig och äta så jag hinner med allt jag ska innan jag far,
för jag har alltid glömt hälften när jag stressar!

Vi syns i marshallens skugga!

Peace!


PS!!!!!!!!

Idag kommer ett nytt avsnitt av mammas nya kille ♥

Komentera

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0