dags igen nudå.

2008-12-28 @ 23:40:28
Lika bra att jag gör något medans rumpnissarna spelar...
Dom tog nämligen över xboxet när jag satt och spelade! Fast iofs hade dom legat breve i typ 1,5 timme och tittat på när jag spelade men endå.
Hur som helst, så ikväll vart det att skjutsa micke och jussi till hockeyplanen.
Det var tänkt att jag också skulle åka med dom ikväll, men när jag kom hem till mamma fick jag höra :
- men vi gav ju bort dina skridskor förra året.
TACK!?
Så istället drog jag på mig mjukisbyxor och tog med mig tyson till grabbarna och var där en timme, tittade på och sprang runt som en yr höna bland alla skjöt puckar runt om oss.
Tyson var livrädd.
Sen sa jag åt jussi att åka några varv med tyson på planen så han fick springa lite grann, sagt och gjort.
Sen började jag frysa så jag for hem och spelade mitt älskade pinata.
Det tog ungefär 30 minuter sen ringde micke och sa : KOM NU.
Så upp ur värmen, ut i kylan, in i bilen och hämta småpojkarna.
Nu har jag precis satt mig vid datorn och ska väl snart skjutsa hem micke och tanka innan jag somnar!

  

Komentera

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0