Åh herregud

2008-12-21 @ 17:34:02
Jag är så mätt!
Jag kommer troligtvis spricka snart.
Vi kom på, jag och jussi , att vi skulle beställa massor av mat från mamma mia, eftersom båda var jättehungriga.
Så jag valde en mexico och en stor pommeslåda, jussi en bella special och skinksallad.
Nu har vi suttit och tryckt in all mat....
Jag har kvar typ 2 slice bitar, och jussi har kvar halva sin sallad.
Heja på, fort ska de gå för jag är säkert snart hungrig igen!

I fredags var det fest, började med att dricka lite grann här hemma med jenny kent lillen och någon annan jag inte vet namnet på.
Sen drog vi vidare till malin, men då var det bara jag och kent som skulle stanna där ett tag.
Efter vi hade varit och haft trevligt hos malin, så vart det olearys för mig och kent.
Där satt jag och snackade med robin och petter innan älskling och david kom dit.
Vid 2 tiden skjutsade marcus hem oss tre till jussi och efter dom ätit, somnade jussi och jag pratade ett tag med david innan jag ringde emma och bad henne skjutsa hem honom.

Igår var vi lite smått bakis, inte så farligt faktiskt.
Då gick jag och jussi på stan och skulle köpa julklappar.
Efter sisådär 30 minuter, ställde vi bort allt i händerna och sket i det.
Det var så sjuukt mycket folk på stan!
Så istället for vi på coop och köpte Guitar Hero World Tour, krysset och sen hem.
Jussi spelade ut GHWT och jag låg och kollade på film och mådde illa.
Sen myste vi till Rambo filmen som han fick av mig när jag hade varit i luleå.




Idag har vi bara chillat, jenny har varit här ett tag. Var ute med tyson på morgonen, det var jätteskönt.
Sådär lagom kallt, så man blir röd om kinderna, solen lyste och det var snö som knarrade under skorna när man gick. Och nu är det bara Måndag, tisdag sen är det JULAFTON.
Jag tror på tomten.....
På fullaste allvar också.
Men nu ska jag äta mer mat innan jag ska sova.
Ska nämligen skjutsa jussi till jobbet halv sex på morgon.....


haha ps, hittade en fin bild på jussi som ninja!


Komentera

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Jag vill bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (skriv gärna så jag kan kolla på din blogg!):

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0